Abril pra Foto a Duchamp

Minulý rok som sa ani neviem ako ocitla v skupine fotografov, ktori organiyovali podujatie spojené ako inak s fotografiou. Skupina sa trochu zmenšila počas roka, ale ostali sme traja nadšenci, ktorí sa rozhodli tento rok zorganizovať druhé vydanie. Na začiatku sme ostali tak nejak bez peňazí, ktoré nám univerzita sľúbila, ale to nás neodradilo a začali sme hľadať sponzorov a nejak sa nám podarilo zorganizovať všetko v podstate zadarmo, ak niekomu povieme, koľko sme minuly a aký to malo orzmer, celé podujetie, nikto nám neverí. My však vieme svoje a necháme si to pre seba. podstatne je, že sa nám to podarilo znova a tentorok som nebola len hlavna vypomoc, ale aj vystavovateľ svojho umenia. podarilo sa mi dať dokopy sériu fotografií pod názvom "For Duchamp" (Pre Duchampa), čo je francúzsky umelec, s ktorým som sa stretla, keď som písala diplomovku a vlastne celá stála na jeho práci a hlavne na jednom obraze "Akt zostupujúci zo schodov" čo bol vlastne prvý obraz v historií umenia, ktorý znázorňuje rozfázovaný pohyb. a tak som si na neho po siedmich rokoch zase raz spomenula a nafotila projekt na jeho počesť. tak ako som na jedna prezentovala moju diplomovku, tak aj teraz sa mi to podarilo všetko na jednotku. inštalácia mala úspech a na záver celého foto víkendu prišiel za mnou jeden fotograf, ktorý vo svojich 16-tich dostal ocenenie najlepší svadobný fotograf v Brazilií, pochválil moju prácu a nakoniec jednu z mojich fotografií KÚPIL !!! neviete si ani predstaviť tú radosť vo mne. nato všetko tá istá fotografia bola publikovaná v denníku, ktorý číta najviac ľudí v Minas Gerais (v štáte kde žijem) tu vám dávam link na ten denník a aj video z nášho celeého podujatia. viem, že asi tomu veľmi nerozumiete, ale ide o fotku, dôležité je čo vidíte .. :) VIDEO ČLÁNOK

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára